برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
Aa

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز Tabriz University of Medical Sciences

rahbari
فهرست اصلی
تاریخ : پنجشنبه 7 بهمن 1395
کد 3783

سی و نهمین جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع دانشگاه با حضور دکتر دینوری تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز: سی و نهمین جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع با حضورمعاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز: سی و نهمین جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع با حضورمعاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه تشکیل شد
این جلسه که با هدف جلب حمایت و همکاری معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه از برنامه  استراتژیک و عملیاتی کمیته صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و همچنین تبادل نظر در زمینه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری تشکیل شده بود در ابتدا ی جلسه آقای صادقی فر ضمن تشکر ازحمایت و  حضور دکتر دینوری درجلسه  گفت :کمیته صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه نزدیک به یکسال است که فعالیت خود را به صورت علمی و هدفمند با استفاده از اساتید برجسته  دانشکده مدیریت  همچون خانم دکتر پیری  رییس دانشکده مدیریت –خانم دکتر بهشید –خانم دکتر گلستانی و آقای مهندس نریمانی و با تشکیل 38 جلسه کاری ،که مهمترین آنها برگزاری  جلسه با رییس محترم دانشگاه ،برگزاری جلسه با مدیران بیمارستان های استان ،برگزاری جلسه با مسئولین بهبود کیفیت بیمارستان ها  ،برگزاری دو جلسه با مسئولین کمیته های صیانت معاونت های تابعه دانشگاه  ،تدوین برنامه استراتژیک کمیته صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه ،انجام رضایت سنجی بیرونی از اورژانس های بیمارستان ها در شش ماهه اول با استفاده از دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی ، دفاع از ارزیابی عملکرد دانشگاه در استانداری با ارائه مستندات و گزارش عملکرد  ،برنامه ریزی وتشکیل چند جلسه در مورد راه اندازی سایت اطلاع رسانی کمیته به نام رصد ادامه داده است .
صادقی فر افزود : کسب بالاترین رتبه توسط کمیته صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه  در بین سایر کمیته های دانشگاه  در ارزیابی عملکرد سالیانه دانشگاه که توسط معاونت توسعه و منابع  استانداری صورت  می گیرد ، نشانگر تلاش و کوشش  مسئولین ،اساتید، کارکنان  و تمام ابواب جمعی دانشگاه بر ارتقاء و  حفظ کرامت مردم در نظام اداری می باشد
خانم دکتر پیری :از اعضای کمیته ضمن ارائه گزارش مختصر از عملکرد یکساله خواستار حمایت بیشتر معاونت توسعه از برنامه های کمیته شدند
خانم دکتر بهشید :رسیدن به زبان مشترک  و همدلی دربین اعضا و برگزاری گارگاه آموزشی را از شاخص های مهم موفقیت کمیته دانستند
خانم دکتر گلستانی :روش علمی روش زمان براست و صبر وحوصله بیشتر می طلبد و دراین زمینه کمیته بیشتر توان خود را صرف تدوین برنامه استراتژیک و تجزیه و تحلیل فرمهای رضایت سنجی پرداخته است
آقای مهندس نریمانی :در خصوص طراحی فرم های رضایت سنجی ،در اولویت کار قرار دادن رضایت سنجی بیرونی از اورژانس های ،تشکیل تیم های دانشجویی برای رضایت سنجی از دانشکده مدیریت پرداختند
دکتر دینوری که میزبان جلسه بودند  پس از استماع گزارش عملکرد اعضای کمیته صیانت ،ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کمیته اعلام کردند از اینکه در جمع شما هستم خوشحالم وی گفت :نگاه سازمان به امر صیانت از حقوق شهروندی  وتکریم ارباب رجوع بایستی روز به روز بیشتر شود نیت ما گرفتن نمره در ارزشیابی ها نیست نیت با لابردن بهره وری و کیفیت کار وکسب رضایتمندی ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت است رفتار سازمانی اساسی ترین نمود تفکر است رفتار سازمانی ما متاثر از جهان بینی ماست و بایستی در این زمینه توجه تصمیم گیرندگان و مسئولین اجرای به این نکات بیشتر شود نظر بنده در زمینه بالا بردن رضایتمندی این است که اول باید رضایت ارائه دهندگان خدمت حاصل شود و آنگاه خود به خود رضایت گیرندگان خدمت نیز بدست خواهد آمد معتقد هستم تحول آبشاری است و از شما هم می خواهم برای ایجاد تحول برنامه های خود را درهیات رئیسه دانشگاه  مطرح  نمایید وپس از تصویت پیگیر اجرای آن باشید من نیز قول مساعد می دهم برای حفظ و ارتقای کرامت مردم در نظام اداری در کنار شما باشم.

 
 
  • نوشته شده
  • توسط علی همراهی
  • تعداد بازدید 2070
  • تایید شده
  • در 1395/11/07
  • ساعت 9:25