برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
Aa

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز Tabriz University of Medical Sciences

rahbari
فهرست اصلی
تاریخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395
کد 2223

گزارش ارتقاء فرآیند صدور احکام کارگزینی در مدیریت منابع انسانی

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ارتقاء فرآیند صدور احکام کارگزینی در ستاد مرکزی دانشگاه به همت جمعی از همکاران خود و یک کار تیمی خبر داد .

امیر خسرو مدیر شهلا با بیان این مطلب و تشکر از زحمات همکاران خود گفت : از آنجائی که زیر ساخت های لازم مدت هاست که با راه اندازی سیستم پرسنلی و گردش مکاتبات تحت وب در دانشگاه ایجاد شده است لذا در راستای بهبود مستمر فعالیت های سازمانی ، فرآیندهای جاری ارتقاء یافته و زمینه صرفه جویی ، مدیریت سبز و حذف کاغذ در این فرایند فراهم آمده است  .

مدیر شهلا ادامه داد . تاکنون فرآیندهایی از جمله مرخصی ها و مأموریت روزانه از طریق سیستم پرسنلی اجرایی شده است و این روند رو به ارتقاء در سایر فرآیندهای اداری همچنان ادامه دارد .

وی افزود : سالیانه تنوع زیادی از احکام کارگزینی با تلاش همکاران کارگزینی در دانشگاه تهیه و صادر می شود که در روش سنتی این احکام حداقل در 4 نسخه چاپ و به امضاء مسئولین می رسد و نسخه های مربوط در دبیرخانه ثبت و با صرف هزینه و وقت همزمان بصورت کاغذ ی و بصورت دستی گردش پیدا می کند .

در فرآیند اصلاح شده و با مکانیزاسیون این فرآیند و برقراری ارتباط سیستمی ، صدور و امضاء احکام بصورت الکترونیکی انجام و تصویر حکم کارگزینی به صورت خودکار در سیستم پرسنلی به گردش می افتد  .

وی با اشاره به حذف مراحل گردش کاغذی و توزیع نسخ گفت :

با پرهیز از چاپ ، توزیع و گردش کاغذی اسناد و همچنین استفاده بهینه و مناسبت تر از تجهیزات و ملزومات اداری و منابع انسانی ، صرفه جویی های ریالی و زمانی زیادی برای سازمان عاید و به روش Focus-PDCA مستند سازی شده است .

ایشان در پایان ضمن تشکر از صمیمیت و تلاش صادقانه همکاران مدیریت منابع انسانی در تحقق این امر مهم تأکید کرد : طراحی و پیاده سازی یک محیط امن برای حفاظت از منابع اطلاعاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به لزوم صیانت از سرمایه ها و دارایی های سازمان به سهولت دسترسی و سرعت بخشیدن در فرآیندهای کاری تأکید و حرکت در مسیر مدیریت سبز ، صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را جزو اهداف این طرح برشمردند و ارتقای مستمر کیفیت و خدمات و تسری و توسعه این طرح به واحدهای تابعه را جزو برنامه های آتی مدیریت منابع انسانی اشاره نمود .


  • نوشته شده
  • توسط رضا محمدی نسب
  • تعداد بازدید 3065
  • تایید شده
  • در 1395/03/27
  • ساعت 9:39