توسط دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می شود:
ایدهبازار فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی و خوراکی و نوشیدنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ایدهبازار فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی برگزار می شود/مهلت ارسال طرح تا ۱۵ شهریور
سومین رویداد ایدهبازار فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود که متقاضیان میتوانند طرحهای خود را تا ۱۵ شهریورماه به این ایدهبازار ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سومین ایدهبازار فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی توسط دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجموعه ایدهبازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به ضرورتهای شناسایی فناوریهای نوآورانه در حوزه فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی و حمایت از آنها در راستای اجراییسازی موضوع «جهش تولید» برگزار میشود.
هدف از برگزاری این رویداد توجه به اهمیت و نقش فرآوردههای بهداشتی و آرایشی در سلامت و اقتصاد جامعه است.
مواد اولیه، فرمولاسیون، فناوری نانو، تکنولوژی، ماشینآلات(ساخت، کنترل، بستهبندی)، بستهبندی، لجستیک، مارکتینگ، فناوریهای دیجیتال و خدمات از محورهای برگزاری این ایده بازار است..
با برگزاری این رویداد میتوان کمک بزرگی به صنایع بهداشتی و آرایشی کشور در زمینههای تولید محصولات سلامت محور، کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری، تولید و بومیسازی مواد اولیه مورد نیاز این صنعت، کاهش هزینههای درمان جامعه با استفاده از محصولات و خدمات فناورانه و نوین و نیز رونق تولید و اقتصاد کرد.
همچنین شناسایی افراد دارای فناوری و معرفی آنها به صنعت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
برگزاری سومین رویداد ایدهبازار فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی زمینه پیوند میان صاحبان طرح و فناوری و صاحبان سرمایه و صنعت از یک سو و از سوی دیگر ایجاد زیرساخت به منظور تجاریسازی طرحهای کاربردی در حوزه صنایع بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی را فراهم میکند.
انعقاد قرارداد تجاریسازی با فناور، ارتباط با جامعه سرمایهگذاران و بهرهبرداران و حمایتهای معنوی و تسهیل در فرایندها و مجوزها از مزایای شرکت در این ایده بازار است.
همچنین چهارمین رویداد ایده بازار خوراک و نوشیدنی در همین دانشگاه برگزار می شود که متقاضیان آن نیز تا پایان مرداد ماه میتوانند طرح های خود را به این ایده بازار ارسال کنند.
هدف از برگزاری این رویداد شناسایی ظرفیتهای ناشناخته در کشور و همسو نمودن آنها در راستای حل مسائل موجود در حوزه سلامت کشور است.
مواد اولیه، تولید، بسته بندی، کنترل، فناوریهای دیجیتال، حمل و نقل، مارکتینگ، ماشینآلات و تجهیزات، کاهش هزینه و افزایش بهرهوری، مواد اولیه و ترویج فرهنگ سلامت غذایی نیز از محورهای این ایده بازار است.

